رسانه های اجتماعی نقش اساسی در چشم انداز تجارت دارند. در واقع با 3.2 میلیارد نفر در سراسر جهان که در رسانه های اجتماعی فعالیت دارند و 11 کاربر جدید در هر ثانیه اضافه می شود ، به جرات می توان گفت که این شبکه ها به یک استاندارد جهانی تبدیل شده است.
پتانسیل تجاری سازی شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است. شرکتها میتوانند از پلتفرم های رسانه های اجتماعی رسیدن به اهدافشان استفاده کنند. اهدافی مانند: معرفی برند، جذب مخاطبان هدف، فروش محصولات، ارائه خدمات و …
ایجاد توسطتبلیغات2020
سایتtablighat2020.ir
اینستاگرامtablighat_2020


بدون دیدگاه